lördag 23 februari 2013

Go morgon!

Igår somnade jag när jag natta Amanda o idag vaknade jag halv sju! Pigg o kissi.
Nu sitter jag här  o glor  på tv bloggor o kollar tradera. Tradera e farligt! Man kan köra vad som helst men brukar aldrig vara nått bra. Sist jag handlade på tradera köpte jag en ring men den va för stor :( kostade bara 33 m frakt så d va inte hela världen! Just nu bjuder jag på ett par schyssta rutiga addidas skor som jag verkligen hoppas på! Hoppas!

Med min träning går d väääldigt bra tycker jag! Jag klarar nästan tre hela armhävningar på TÅ! Jag klarade inte ens en på tå förut. Jag har satt ett litet mål att ja ska klara tio, typ halva, innan 25 mars!
Denna veckan har ja tränat box m min kusin Charlotte. o jäklar va kul det va! Va jätte längesedan jag va d  på det passet. Jag funderar på att gå på boxen som dom har  på STC, vågar jag? hell yeah! Vågar jag gå på crossfit så fixar jag det!
Zumba har d blvit två ggr denna veckan. Så kul o stå i mitten o bara släppa allt. Tittar alltid  på mig själv i spegeln  då ser man allt! När  man e lite slappt så snäpper man till sig o kör på! Ibland hinner jag titta  runt o ser att d e ganska många som står där o viftar lite gran, Tråkigt att dom inte har fattat grejen m att ha kul o bara köra!
Idag hade ja tänkt o gå på challengen men ja ska lämna Amanda o Olle på Osaen o sen till stallet o sen tillbaka för att fika m dom o träningen e halv tolv så hinner inte :( Blir att gå ut o gå undertiden dom två sover :)


Nu ska ja fortsätta att zappa lite... tjing!

Inga kommentarer: